مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
تصور کنین به غول چراغ جادو دسترسی دارین چه آرزویی می کنید؟

آیا با غول چراغ جادو برخورد کرده اید؟

خیلی ها می گویند ما تلاش زیادی برای رسیدن به آرزوهایمان می کنیم ولی نمی دانیم چرا به ثمر نمی نشینند. باید علت آن را در خودمان جستجو کنیم و این را بدانیم که حتما پیشرفت هایی داشتیم هر چند که کم یا کند. به هر حال تلاش ما بی ثمر نخواهد بود.

گاهی برای رسیدن به اهدافمان لازم است که از یکی از دوستان یا اعضای خانواده کمک بگیریم و به آن ها آرزوهای خودمان را توضیح دهیم. شاید کمکی از سمت آن ها دریافت کردیم. حتی اگر کسی نتوانست به ما کمک کند حتما می تواند بخشی از تجربیات خود را به شکل توصیه و پیشنهاد به ما ارائه کند.

نداشتن آرزو یعنی بی هدف بودن

گاهی بد نیست تصور کنیم که غول چراغ جادو واقعیت دارد و اکنون جلوی ماست و قرار است تعدادی از آرزوهای ما را برآورده کند. خب در آن صورت به این فکر کنید که اولین آرزویی که می کردید چه بود. متاسفانه بسیاری از افراد نمی دانند که در زندگی دنبال چه هستند و چه آرزوهایی دارند. به همین دلیل بدون هدف زندگی می کنند.

تصور آرزوها چه تاثیری دارد؟

اما اگر آرزوهایمان را تصور کنیم و مثل یک فیلم در ذهنمان آن ها را تجسم کنیم نه تنها حالمان خوب می شود، بلکه شروع به انجام اقدامات عملی برای رسیدن به آن آرزوها می کنیم و این می شود راهی برای رسیدن به آرزوها. پس بایید هم خودمان آرزوهایمان را تصور کنیم و هم به دیگران توصیه کنیم که این کار را انجام دهند.

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟