مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
انتظار محبت و صمیمت از همسرتان داشته باشید

انتظارات از همسرم را پایین بیاورم یا بالا ببرم؟

این گفته که اگر انتظارات خود را برای یک زندگی زناشویی موفق و پر از احساس پایین بیاورید هرگز ناامید نخواهید شد، کاملا اشتباه است. برای بالا بردن سطح روابط باید از یک زندگی زناشویی انتظارات بالایی داشت که لازم است هر دو زوجین در برآورده کردن آن تلاش کنند.

زیرا در غیر این صورت همان گونه که گفته شد رابطه ای که باید صمیمی‌ترین و والاترین رابطه زندگی‌تان باشد به یک معامله معمولی و ارزان قیمت بدل خواهد شد. در یک رابطه زناشویی باید و لازم است که انتظار داشته باشید که با شما با محبت، عشق، صمیمیت، مهربانی و سخاوت رفتار شود و شما نیز متعهد شوید که آن چه را برای خود می خواهید به همسرتان هم ببخشید.

معرفی کتاب در زمینه صمیمت و احترام در زندگی زناشویی

کتابی را در این زمینه به شما معرفی می کنم: صمیمیت، احترام، قدردانی، اصول یک ازدواج موفق نوشته بهمن علیمردانی است که با همکاری پریسا غفوریان نوروزی نوشته شده است. این کتاب در ۶۴ صفحه به چاپ رسیده است. سه موضوع صمیمیت، احترام و قدردانی در سه بخش این کتاب به طور جداگانه و گسترده بررسی می‌شوند تا به ما یادآوری کنند سعی در تحکیم پیوندهای زناشویی امری است که بدون هیچ استثانایی باید با مهربانی، صمیمیت و عشق همراه باشد.

ارتباط صمیمی بین همسران

همسرانی که نمی توانند در قالب ارتباط صمیمی، احساساتشان را برای همدیگر بروز دهند، احتمالا در جنبه های مختلف زندگی زناشویی دچار مشکل می شوند. همچنین زوج‌هایی که قادر نباشند تعارض را به توافق تبدیل کنند، اغلب دچار چرخه‌ای از گرفتاری‌‌های تمام نشدنی می شوند که سال‌ها ادامه خواهد داشت و ای بسا زندگی زناشویی را با خطر جدایی رو به رو کند.

 

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟