مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
درک متقابل و همدلی کلید زندگی مشترک خوب و پایدار

برای داشتن زندگی مشترک خوب چه کار کنیم؟

اگر خوب به جهان پیرامون نگاه کنید می بینید که همه چیز اطراف‌مان در حال تغییر است و ما باید بتوانیم خودمان را با این تغییرات وفق دهیم. شاید در ظاهر گفتن این جمله ها آسان باشد اما به کار گرفتنشان در زندگی مشترک و حتی زندگی شخصی کار سختی است. ما به روزمرگی تکراری عادت کردیم و شکستن یک سری از الگوهای قدیمی برای‌مان کار سختی شده است. درک طرف مقابل و درک محیطی که روزبه‌روز در حال تغییر است، مهارت می خواهد.

مهارت درک کردن کلید زندگی مشترک خوب

خودمان را نباید از جریان زندگی کنار بکشیم. مهارت درک کردن یکدیگر کمک می کند که راه های ساده تری برای استفاده از لحظات زندگی‌مان پیدا کنیم و انتقال این حس خوب به همدیگر (حس این که من درکت می کنم) کمک می کند تا در زندگی سختی ها را راحت‌تر پشت سر بگذاریم و به هم تکیه کنیم و انرژی مضاعف و مثبت به همدیگر انتقال دهیم.

درک شرایط و پیچیدگی ها و گره های اصلی یک رابطه کمک می کند تا خیلی بهتر بتوانیم مشکلات را ببینیم و آن ها راحل کنیم.

همدلی در زندگی

آدم های همدل در سختی ها همدیگر را خوب پیدا می کنند، آن ها انگار از یک الگوی مشترک استفاده می کنند و جای اولویت های روحی همدیگر را می شناسند و برای شروع کردن یک راه سخت دل‌دل نمی کنند.

امیدوارم شما هم مثل خیلی از کسانی که احساس خوشبختی می کنند بتوانید این درک را در زندگی‌تان داشته باشید. درک طرف مقابل و رسیدن به یک حس خوشبختی همان مهارتی است که همه‌ ما به آن نیاز داریم.

 

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟