مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
کات کردن رابطه

چه رابطه ای را کات کنیم و برای چه رابطه ای وقت بگذاریم؟

خیلی وقت ها روابط‌مان با شکست مواجه می‌شوند، اگر به‌خاطر کاری که یکی از شما انجام دادید یا حرفی که زده سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند. خوشبختانه چیزهای شکست شده قابل ترمیم هستند؛ البته گاهی اوقات وقتی رابطه‌ای کات می‌شود یا خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سؤال کنید: آیا این رابطه ارزش نجات دادن دارد؟

آیا واقعاً می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید. آیا طرفتان آن کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر این طور نیست پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه خود با او وقت نگذارید. از طرف دیگر اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد پس باید به هر طریق ممکنی تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

سؤال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با همسرتان راه ارتباطی صحیح را پیدا کنید، اگر می‌توانید رو در رو صحبت کنید، اگر نمی‌توانید تلفنی تماس بگیرید و بگویید که برای بودن با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این‌باره با او حرف بزنید. اگر نه که یک نامه برای همسرتان بنویسید، بالاخره باید از یک جا شروع کنید. به یاد داشته باشید عشقی که ابراز نشود، توهمی بیش نیست.

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟