مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان مشاور دات اینفو | بزرگترین پلت فرم مشاوره رایگان
شاد-بودن-در-زندگی

شاد بودن بزرگترین موهبت زندگی

همه ما در جستجوی شادی و تلاش برای رسیدن به حس خوب در زندگی‌مان هستیم. این حس می تواند هم نماد بیرونی داشته باشد مثل خندیدن و ابراز هیجان و هم نماد درونی مثل احساس آرامش و امنیت خاطر. جامعه شناسان معتقدند شاد بودن افراد جامعه را از بروز آسیب های اجتماعی مصون می کند و موجب رشد و پیشرفت ما می شود. برخی از افراد فکر می کنند که چطور می شود با وجود مشکلات و ناهنجاری ها شاد بود.

شاد بودن بستگی به چه دارد؟

شاد بودن بر خلاف تصور برخی از افراد بستگی به خود ما دارد. تحقیقات نشان می دهد که ما انسان ها بیش از آن که خودمان تصور می کنیم توانایی کنترل ذهن‌ مان را در جهت مثبت اندیشی داریم.

برای ترویج شادی چه کنیم؟

برای تقویت فرهنگ شاد بودن و ترویج آن در جامعه می توانیم خوش بین و مثبت اندیش باشیم. سپاسگذار خداوند و داشته های خود باشیم. در زمان حال زندگی کنیم. خودمان را با دیگران مقایسه نکنیم. افراد خودمان را با افراد شاد احاطه کنیم.

خندیدن را فراموش نکنیم. ورزش کنیم و یادمان باشد برای شاد بودن به دلایل بزرگی نیاز نداریم. باید نگاهمان را تغییر دهیم و سعی کنیم با کوچکترین زیبایی ها لبخند رضایت و شادی را بر لب های خود و دیگران بنشانیم.

برچسب ها
  • اگر این مطلب برات مفید بود و فکر می کنی ممکنه به افرادی دیگه‌ای هم کمک کنه اون رو برای دیگران ارسال کن

لطفا در مورد محتوای این صفحه نظر بدهید یا سوالاتتان را مطرح کنید . ما از ایجاد بحث و گفتگو در مورد محتوای منتشر شده در سایتمان استقبال می کنیم

نیاز به مشاوره دارید ؟